Elektroninių parduotuvių optimizavimas paieškos sistemoms

Prieš gerą dešimtmetį buvo tvirtinama, kad internetas greitai pakeis daugelį kasdieninių veiklos rūšių: apsipirkti, užsisakyti atostogas bus galima internetu. Kai kurie sake, kad tai dar labai tolima ateitis ir tokia naujovė tikrai neprigis, tuo tarpu kiti nekantraudami laukė tokių galimybių. Kaip matome tokios prognozės pildosi sparčiu žingsniu. Norinčių išnaudoti šį rinkos potencialą vis daugėja. Tai galima pastebėti iš to, kad kiekvieną dieną atsiranda naujų elektroninių parduotuvių. Kai kuriems elektroninės parduotuvės yra kaip papildomas pajamų šaltinis, kitiems tai dar vienas pardavimų kanalas. Tokia galimybė yra, kad nereikia samdyti personalo, ir pakankamai lengva pritraukti potencialius pirkėjus.

Kaip tapti žinomu internete?

Pirmas dalykas, kuris turi rūpėti elektroninės parduotuvės savininkams, tai žinomumas. Šiame straispnyje mes pateiksme greitą ir labai efektyvų klientų pritraukimo mechanizmą. Šis metodas net naujai susikurusioms elektroninėms parduotuvėms gali padėti pardavimus išplėsti žaibišku greičiu ir konkuruoti su rinkos senbuvėmis. Trumpai pakalbėsime apie jūsų elektroninės parduotuvės optimizavimą paieškos sistemoms.

Elektroninė parduotuvė tarsi knyga, kurią sudaro atskiri puslapiai. Todėl kiekvienas puslapis turėtų būti tvarkingas. Taip pat reikėtų vengti tuščių svetainės puslapių (o tokie dalykai labai dažnai pasitaiko). Jei turite daug prekių interneto svetainės sutvarkymas gali užimti tikrai ne vieną dieną, tačiau jūs neturite kitos išeities, jei norite turėti tvarkingą elektroninę parduotuvę.

SEO ir elektroninė parduotuvė

Google paieškoje įvedus raktinį žodį paieškos rezultatuose parodomas tinklapių sąrašas, kuris išreitinguojamas pagal populiarumą. Jei kalbėsime apie elektronines parduotuves, internete, yra tikrai ne viena, kuri prekiauja panšiomis prekėmis ar paslaugomis. Todėl kuo tiklsiau ir detaliau aprašysite savo prekes, tuo aukščiau gali rodyti jūsų elekroninę parduotuvę.

Formuodami interneto svetainės turinį atkreipkite dėmesį, kad kiekvienas puslapis būtų su pavadinimu, turėtų “title” žymą. Toje žymoje turėtų būti nurodytas raktinis žodis. Raktinis žodis, tai vienas žodis ar frazė, kuris tiksliai apibūdina jūsų prekę. Rinkdamiesi raktinius žodius pasidomėkite kaip informacijos internete ieško klinetai. Nebūtinai jie naudoja tokias pačias frazes kaip jūs. Ptyrinėkite kaip konkurentai aprašo panašias prekes kai jūsų. Konkurentų tinklapiuose galite rasti neįkainojamos informacijos.

Raktiniai žodžiai turi būti patalpinti ne tik svetainės tekstuose, bet ir programiniame kode, pavyzdžiui “meta tags”. Atminkite, kad Google ir kitos peiškos sistemos nesugeba pamatyti kas yra paveiksliukyje, nes jos neturi akių. Todėl Labai svarbu, kad jūųs tinklapyje būtų kuo daugiau teksto.

 

TrialVPS

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *