Darbuotojų valdymas

Kiekvienas vadovas gali patvirtinti, jog įmonės darbas yra komandinis ir tik tokiu būdu jis gali būti sėkmingas. Firmoms pelną neša ne tik idėjos bei vadovų sprendimai, tačiau taip pat ir kiti darbuotojai, kure prisideda prie nustatytų tikslų siekimo. Kalbant apie darbuotojus bei jų prisidėjimą prie veiklos rezultatų, galima pastebėti, jog svarbu ne tik atsirinkti gerus specialistus, kurie papildytų puikų kolektyvą, tačiau taip pat juos nukreipti teisinga linkme. Darbuotojų valdymas yra be galo svarbi sritis, už kurią atsakingas yra vadovas arba kitas paskirtas asmuo. Bet kokiu atveju, visa tai daryti reikia labai atsakingai ir profesionaliai. Iš praktikos galima pastebėti, jog neretai net ir pačios aukščiausios kvalifikacijos darbuotojai negali parodyti visos savo potencialo vien dėl to, jog jie yra nukreipiami neteisinga linkme. Tai gali būti pašalinių užduočių atlikimas, koncentravimasis į nesvarbius aspektus ir panašiai. Tokiu būdu vykstantis darbas nėra produktyvus ir naudingas įmonei, tad dar kartą gerai pagalvokite, ar jūs sukuriate savo darbuotojams tinkamas galimybes, leidžiančias atskleisti žinias bei sugebėjimus.

Taip pat darbuotojų valdymas apima ir kitas sritis. Tai gebėjimas juos motyvuoti. Galbūt ši sąvoka ir yra savaime suprantama, tačiau pastebima, jog būtent Lietuvoje tam nėra skiriama pakankamai dėmesio. Užsienyje yra įprasta skirti įvairias premijas bei dėmesį už išskirtinius darbo rezultatus, tačiau mūsų šalies darbdaviai to nesiima. Dažniausiai dėl to kalta prasta įmonės finansinė būklė ar paprasčiausias nežinojimas, tačiau galite būti tikri, jog piniginis skatinimas bei motyvavimas nėra vienintelė forma. Tyrimų metu nustatyta, jog darbuotojus motyvuoja vadovo dėmesys, pagyros bei rezultatų įvertinimas. Tai reiškia, jog pastebint, kad vienas iš darbuotojų puikiai susitvarkė su jam pavestomis užduotimis, visada galima prieiti ir jį pasveikinti su puikiais rezultatais. Galbūt jus atrodo, jog tai visiškai nėra reikalinga, tačiau jei visa tai padės pasiekti geresnius rezultatus – kodėl gi to neišbandžius? Tai nieko nekainuoja, tad kiekvienas vadovas turėtų į visa tai atkreipti dėmesį. Darbuotojų pasitenkinimas bei motyvacija yra labai svarbios sritys, kurios yra itin glaudžiai susijusios su įmonės veiklos rezultatais.

Regis, visiems suprantama, jog klientų valdymas yra dėmesio reikalaujanti sritis. Visiems gerai žinoma, jog tik tada, kai klientai patenkina savo poreikius ir lūkesčius, galima tikėtis geresnių rezultatų. Visgi, svarbu patenkinti ne tik klientų lūkesčius, tačiau ir darbuotojų, Būtent pastarieji padeda jūsų įmonei gyvuoti bei įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, tad turite padaryti viską, aks jūsų galioje tam, jog komandos nariai jaustųsi įvertinti ir reikalingi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *